פציעות ספורט? שלושה מוצרים שאתם מוכרחים להכיר

פציעות ספורט הן דבר מסתכל מאד. מעבר לעובדה שהן מכאיבות מאד, הן גם גורמות למוגבלות בתנועה ובשגרת החיים ומאלצת את האדם להיות פחות עצמאי לתקופת ההחלמה. עם זאת, בעזרת מוצרים אורטופדיים ניתן להאיץ את תהליך ההחלמה ולחזור מהר יותר לשגרה.

מוצרים אורטופדים מציעים תמיכה, יציבות והקלה על כאבים וגם מסייעים בתהליך ההחלמה והשיקום. במאמר זה נסקור שלושה מוצרים אורטופדיים נפוצים המשמשים בדרך כלל בהחלמה מפציעות ספורט: אביזרים לברכיים, אביזרים לקרסול וחגורות תמיכה לגב, כדי שתוכלו לחזור למשחק במהירות ובבטחה ככל האפשר.

 

אורטוקל – פתאום זה קל

המוצרים האורטופדים של אורטוקל הינם מוצרי איכות המעוצבים ברוח צעירה ותוססת שמאפשרים לכם להשאר באופנה גם לאחר פציעה או במהלך החלמה מניתוח אורטופדי. אורטוקל משווקת מגוון רחב מאד של מוצרים אורטופדים לתמיכה והקלה על כאב, לייצוב ולסיוע בתהליכי החלמה של איזור הצוואר והכתפיים, הגב העליון והתחתון, המפרקים השונים וכפות הרגליים. באתר החברה תוכלו להתרשם משפע המוצרים ולמצוא את האחד שמתאים לכם בדיוק.

המוצרים האורטופדים של אורטוקל

שלושה מוצרים שאתם מוכרחים להכיר

לאחר פציעת ספורט מוצרים אורטופדיים יכולים למלא תפקיד מכריע בתהליך ההחלמה, להחזיר את התנועה, לספק תמיכה ולהקל על כאבים. חשוב לציין כי בעוד שמוצרים אורטופדיים יכולים לספק תמיכה וסיוע בתהליך ההחלמה, יש להשתמש בהם בהנחיית איש מקצוע בתחום הבריאות.

אבחון, טיפול ותוכנית שיקום נכונה הם חיוניים להחלמה מוצלחת מפציעת ספורט, והתייעצות עם איש מקצוע רפואי יבטיח את הבחירה והשימוש המתאימים במוצרים אורטופדיים בהתאם לפציעה הספציפית ולצרכים האישיים.

 

להלן שלושה מוצרים אורטופדיים המשמשים בדרך כלל לאחר פציעות ספורט:

1. אביזרים לברך

אביזרים לברך משמשים למטרות שונות, חלקם מיועדות למנוע תזוזה מרובה וחלקם משפר את זרימת הדם ומוריד נפיחות. אחרים מיועדים לאפשר לברך להתאושש מפציעות שונות  כגון נקעים, קרעים ברצועה, קרעים במניסקוס או שבר בפיקה. האביזרים עוזרים עוזרים בהפחתת כאב, מזעור נזקים נוספים וקידום תהליכי החלמה בהתאם לחומרת הפציעה.

המוצרים האורטופדים של אורטוקל

2. אביזרים לקרסול

פציעות בקרסול כגון נקעים או מתיחות, שכיחות מאד בסוגים שונים של ספורט. אביזרים לקרסול מעניקים יציבות ותמיכה, משככים כאב ומסייעים בתהליך הריפוי. הם גם עוזרים להפחית נפיחות ולהגן על הקרסול מפציעה נוספת. הם זמינים בסגנונות שונים העונים על הצרכים הספציפיים של הפציעה.

 

3. חגורת תמיכה לגב

פציעות ספורט בגב הן בהחלט לא נעימות, הן עשויות לכלול מתיחת שריר, פריצת דיסק או במקרים קיצוניים אפילו סדקים או שברים בחוליות עמוד השדרה. חגורת תמיכה לגב, המכונה גם סד מותני או סד גב, נועדה לספק יציבות ולהקל על הלחץ על הגב התחתון ועם זאת לשמור על מנח עמוד שדרה תקין. חגורות אלו עשויות לרוב מחומרים גמישים ונושמים וכוללות רצועות מתכווננות כדי להבטיח התאמה נוחה.

 

לסיכום

שילוב מוצרים אורטופדיים בתהליך ההחלמה לאחר פציעת ספורט יכול לשפר משמעותית את החזרה לשגרה, לקדם החלמה ולזרז את החזרה לאורח חיים פעיל. עם זאת, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע או מומחים בתחום הבריאות כדי להבטיח כי הבחירה במוצר אכן מתאימה.

ההתאמה והשימוש הנכונים של מוצרים אלה בהתבסס על הפציעה הספציפית והצרכים האישיים. בדרך זו תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה ולעשות את מה שאתם אוהבים בביטחון ובסיכון מינימלי לפציעה חוזרת.

המוצרים האורטופדים של אורטוקל

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו