מה הוא קינזיו טייפ?

השנים האחרונות מוכיחות לנו בכל פעם מחדש את חשיבותו של הגוף הבריא. הקפדה על תזונה נכונה, שעות שינה, פעילות גופנית ועוד. אנחנו לוקחים את הגוף שלנו בצורה רצינית ביותר ומנסים לתת לו את הפתרונות הטובים ביותר שיש. אבל לעיתים הגוף צריך עזרה, פעילות גופנית מרובה עלולה לייצור עומס על השרירים בגוף וליצור דלקות ופציעות שונות. הפתרון הקונבנציונלי הוא לקיחת תרופות שלא תמיד מסתדר עם הרצון לבריאות ושמירה על הגוף, את המקום הזה תופסת מדבקת קינזיו טייפ, אבל מה זה בעצם?

 

מהי מדבקת קינזיו טייפ ?

החומרים המרכיבים את מדבקת קינזיו טייפ מורכבים מ- 100% כותנה ואינם  כוללים גומי או לטקס.  היתרון הגדול של קינזיו טייפ הוא בכך שמדבקות אין חומר פעיל והוא דומה בתכונות הבסיסיות שלו לעור, כלומר באלסטיות, במשקל ובעובי. החומר שמצליח להדביק את הקינזו טייפ לעור הוא למעשה דבק רפואי אקרילי שיתרונותיו הברורים הם, רגישות לחום ללא תגובות אלרגניות, עמידות למים וכל זאת לאורך זמן רב שיכול להגיע אפילו למספר ימים.

 

איך זה עובד?

הרעיון המרכזי הוא שמדבקת קינזיו טייפ משפיעה על המתח של השרירים. אנחנו נקבע את המתח הנוסף לשריר על פי הכיוון שבו נדביק את המדבקה. שיטת הקינזו שהומצאה ופותחה ביפן מסתמכת על ההבנה של תנועת הגוף ובעיקר של המבנה האנטומי שלו והקשר בין כלל חלקי הגוף, הגידים, רצועות השריר הרקמות ועוד. יש חשיבות לאופן שבו המדבקה ממוקמת על הגוף להשפעה שלה על הפעולה הרצויה. המדבקה יכולה לשמש גם כחלק מתהליך שיקום של שריר פגוע, או לחלופין כתומכת לפעולה.

 

מה עושה המדבקה?

שיטת קינזיו טייפ מבצעת ארבע פעולות עיקריות

  • השבת המצב לקדמותו, כלומר החזרה של רקמות העור ושל השריר למצב הטבעי והנכון להם, בעיקר על ידי הורדת המתח באזורים מסוימים.
  • שיפור זרימת הדם ומניעת בצקות. עצם השימוש במדבקה מותח את האזורים הבעיתים ועל ידי כך מרחיב את כלי הדם מה שמאפשר זרימת דם טובה יותר באזורים בגוף שהיו חסומים, מה שמביא באופן מידי גם למניעת בצקות בעור.
  • מדבקת קינזיו טייפ עוזרת להחזרת המפרקים למצב הטבעי שלהם ומאפשרת שיפור של תנועת המפרקים, כאן אפשר ממש לציין את חשיבות והיתרונות הקינזיו טייפ לברך.
  • הפחתת כאב. בעיקר עבור אלו העוסקים בספורט רציף, אולם לא רק עבורם. המדבקה משפרת יכולת עבור כל מי שנתקל בבעיות פרקים.

הקינזו טייפ הוא מוצר משלים מצוין לבעיות העולות תוך כדי פעילות, בין אם הפעילות היא חלק משגרת היום יום או חלק מפעילות ספורטיבית קבועה. היתרונות הברורים שלו, היכולות האלסטיות ששומרות על מבנה השריר ופועלות יחד עם רקמות הגוף בשילוב המבנה שלו מחומרים טבעיים בלבד, מעניקים מעטפת מצוינת עבור הסובלים מבעיות בשרירים במהלך פעילות גופנית.

כאב ממוקד

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו