מגן לטלפון הסלולרי – מה חשוב להדגיש

כיסויים לטלפונים ניידים משמשים כיום כפריט אופנה לכל דבר וניכר, כי ישנם סגנונות שונים של כיסויים לטלפונים.

יחד עם זאת, מכשירי טלפון ניידים גם הלכו והשתכללו עם השנים וניכר כי חלק גדול מהמכשירים כוללים מסכים דקים יותר מאלה שהיו מיוצרים בעבר.

מסיבה זו, ישנה חשיבות לא מעטה בשמירה על הטלפון הנייד החכם ולפיכך, בחירה במגן לטלפון מחייבת לא רק התייחסות על האסתטיקה שבו, אלא גם העמידות והחוזק שבו.

לצד תעשיית הטלפונים החכמים, על סוגיהם השונים, מתפתחת בשנים האחרונות גם תעשיית אביזרים נלווים לטלפונים חכמים, כאשר מרכזיים שבהם הינם כיסויים ומגנים שונים. מגני טלפונים ניידים מהווים כיום הן אמצעי להגנה על הטלפון והן פריט אופנה ואסתטיקה. ישנו מבחר של כיסויים, שעשויים מחומרים שונים, חלקם עמידים יותר וחלקם עמידים פחות. מעבר לכך, ישנם מגני טלפון שכוללים אלמנטים מיוחדים, כגון: כיס חיצוני לכיסוי, כיסוי שמשמש גם כמטען לטלפון ועוד.

 

סוגי מגנים

במידה ואתם מחפשם אחר מגן טוב ועמיד עבור הטלפון הסלולרי שלכם, שיגן עליו מפני שבירה או נזקים אחרים, תוכלו לסקור כמה דגמים אופציונאליים של מגנים לטלפון ומתוכם, לבחור את המגן שיתאים ביותר עבור הטלפון הסלולארי שלכם.

מגוון המגנים המיועדים לטלפון הנייד כולל, בין היתר:

  • כיסוי בסיסי – לרוב מיוצר מפלסטיק, מגומי או מסיליקון והם מגנים על הטלפון מפני מכות קלות. היתרון בכיסוי מסוג זה היא העלות הזולה שלו יחסית לכיסויים אחרים. יחד עם זאת, בשימוש בכיסוי מסוג זה כדאי גם להוסיף מגן מזכוכית למסך, כדי לאפשר הגנה גבוהה יותר עבור המכשיר. במידה והטלפון הנייד שלכם חשוף בפני נפילות או סיכונים אחרים, ההמלצה היא לדאוג עבורו לכיסוי הכולל כמה שכבות קשיחות. מבין מגני טלפון קשיחים, תוכלו למצוא את מגן הטלפון של חברת Otterbox, הנחשב למגן חזק מאוד.
  • כיסוי עמיד במים – בעונת הקיץ, אם הנכם מתכננים בילוי רב בבריכה או בים, יחד עם הטלפון הניד שלכם, כדאי שתדאגו למגן טלפון נגד מים. במגן מסוג קיימת גם גישה לכפתורים שבטלפון וכמובן שהיתרון העיקרי שבו הוא היכולת להשתמש בו גם בסביבה רטובה או מתחת למים. חברות שונות מציעות מגוון של מגני טלפון, המאפשרים שימוש מתחת למים ומגנים על תקינות הטלפון מפני נזקים. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי מגנים לטלפון שמגנים מפני מים לרוב מתומחרים יקר יותר מאשר כיסויים סטנדרטיים ומחיריהם עשויים לנוע בטווח שבין 400 – 300 ₪.

 

לסיכום

רכישת מכשירי טלפונים ניידים בד"כ מלווה בעלויות לא קטנות, בפרט כשמדובר במכשירים הנחשבים יקרים ביחס לשוק. מסיבה זאת, כשאתם משקיעים ברכישת מכשיר נייד, חשוב לשים את הדגש גם על רכישה של מגן מתאים למכשיר שתרכשו, כזה שיוכל להגן עליו מפני נפילות ונזקים שונים.

אייפון

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו