טלפון נוקיה או טלפון חכם – מה הכי חכם לקנות לילדים

הגעתם לשלב הזה שבו למרבית ילדי הכיתה של ילדיכם מחזיקים בטלפון נייד? אם כך, הגיע הזמן שתחליטו איזה מכשיר אתם מתכננים לקנות לילד שלכם.

רבים מתלבטים בין דגמים שונים של טלפונים חכמים, בזמן שיש מי שמתלבטים בין מכשירי טלפון הנוקיה הפשוטים.

יצאנו לרחובות הערים כדי לשאול אתכם, ההורים – מה הכי חכם לקנות לילדים? וחזרנו עם מסקנות.

 

רוצים לדעת איך ריכזנו את המידע עבורכם?

אנחנו מודים, טרם הגענו לשלב המורכב הזה שבו אנחנו צריכים לבחור לילד שלנו מכשיר חכם. לכן, היינו צריכים לצאת ולבדוק עם אלו שחווים את המצב מקרוב, כדי להביא לכם את התשובות המדויקות ביותר. כדי לעשות זאת, נעמדנו בפתח בית ספר יסודי בפתח תקווה ושאלנו את ההורים בשעת איסוף הילדים – מהו הטלפון החכם שקניתם לילדים שלכם? קיבלנו אינספור תשובות (וזו ההזדמנות להודות לכל ההורים המקסימים שסייעו לנו בהכנת המדריך) שסייעו לנו להבין את התשובה החד משמעית בנושא.

 

אז מה הכי חכם לקנות?

מסתבר שמרבית ההורים ענו כי הכי חכם לקנות טלפון נוקיה מהסיבות הבאות:

  • מכשירי הנוקיה אינם כוללים אפליקציות שעשויות להסיח את הדעת של הילדים במהלך הלימודים
  • מכשירי הנוקיה אינם יקרים ביחד לטלפונים החכמים
  • מכשירי הנוקיה נחשבים לעמידים ואינם נשברים בקלות לעומת הטלפונים החכמים
  • התחזוקה של מכשירי הנוקיה נחשבת לנוחה וזולה יותר בהשוואה לטלפונים החכמים

יכול להיות שאתם, בדומה לנו, תוהים – איך זה יכול להיות שמרבית ההורים ציינו שהטלפון החכם ביותר הוא נוקיה בזמן שאנחנו רואים את רוב הילדים מסביבנו עם טלפונים חכמים? אם כך, קראו את הפסקה הבאה ותגלו מדוע.

 

לחץ חברתי זו התשובה

אם היינו שואלים את ההורים "מה המכשיר שיש לילד שלך כיום?" היינו שומעים תשובה אחת. כלומר, ההורים מאמינים ויודעים שהמכשיר המתאים ביותר לילדיהם הוא טלפון נוקיה פשוט. אך הם מוצאים את עצמם קונים לילדים מכשיר חכם, למרות שהם מודעים לכל החסרונות שיש בו. הדבר נובע בעקבות לחץ חברתי. הרי כל ילד יכול לשאול את ההורים "לילד מהכיתה יש טלפון חכם, אז למה לי אין?". אבל אל דאגה – יש לנו פתרון.

 

איך לבחור נכון? – הנוסחה שאתם צריכים להכיר

אתם יודעים שטלפון נוקיה זו הבחירה החכמה ביותר לילדים שלכם? אם כך, אתם צריכים לפנות אל ועד ההורים של הכיתה ולהציב בפני ההורים כולם את האפשרות לבצע רכישה משותפת של מכשירי נוקיה פשוטים. כך תוכלו להיות בטוחים שכל ילדי הכיתה מחזיקים בטלפונים פשוטים שאינם מפריעים להם ללמוד. אם לא די בכך, אתם תנטרלו ברגע את הלחץ החברתי ותוכלו לבחור נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שגרם לכולנו להבין שבחירה בטלפון נוקיה היא הנכונה ביותר עבור הילדים שלנו. מאחלים לכם בחירה נכונה ובהצלחה.

מכשיר ישן

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו