איך טוחן אשפה עובד והאם כולם יכולים להתקין אותו בביתם?

שיפוץ של מטבח קיים או בניית בית חדש גורמים לנו לא פעם לחפש אחר פתרונות נוחים שישנו את חיינו. טוחן האשפה הוא אחד מהבולטים שבהם. עובדה זו גרמה לנו להוציא מדריך שיתמקד בו, כדי שניתן יהיה להעלות את המודעות בכל הנוגע לאופן השימוש וההתקנה שלו. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו להקל על עצמכם בכל פעולה פשוטה שתבצעו מעתה ואילך במטבח.

 

מה זה טוחן אשפה?

טוחן האשפה הוא מכשיר מתקדם ששינה את חייהם של רבים. מדובר בעצם במיכל אשפה קטן שיש בתוכו דיסקית מיוחדת שטוחנת את שאריות האוכל שתניחו בתוכה. הטוחן עצמו נמצא בתוך הכיור והוא מחובר ישירות לצינור הניקוז שלו. השימוש בו מצריך הכנסה של האשפה האורגנית אל תוך החור.

לאחר מכן, צריך לפתוח את הברז של המים הקרים וללחוץ על כפתור ההפעלה. פעולה זו תביא לסיבובים מהירים של הדיסקית המשוננת שתסתובב ותטחן היטב את האשפה. כך שבעצם, שאריות האוכל יהפכו לחתיכות קטנות שיזרמו יחד עם מי הברז אל תוך הביוב.

טוחן אשפה

האם כל אחד צריך אותו? בהחלט!

אין ספק שכל אחד צריך להתקין בביתו את טוחן אשפה המתקדם בעולם, משום שזה מקנה יתרונות משמעותיים, למשל:

  • מפחית את הסיכוי להופעתם של ריבים בין בני זוג, פשוט בגלל שהוא מונע את הסתימות הקשות שמתרחשות לא פעם בכיור המטבח
  • מפחית את נפח הפסולת שנזרקת לפח שבמטבח
  • נוח לשימוש ואינו מצריך מאמץ

 

כך מתקינים את הטוחן

מי שבוחרים להתקין טוחן אשפה בביתם, צריכים לפנות למומחה בתחום. שכן, מדובר בהליך שמצריך הכנות שונות שמתבצעות בהתאם לסוג הטוחן הנבחר. נציין שיש לבדוק תחילה את הקריטריונים החשובים הבאים:

  • המרחב שקיים מתחת לכיור
  • גודלו של הסיפון (הצינור שמחברת בין הצנרת לכיור)
  • גודל הפתח של הכיור

 

הדברים שצריך לשים לב אליהם טרם הרכישה

החלטתם להתקין בביתכם את טוחן האשפה? אם כך, כדאי שתדעו שעליכם לבדוק תחילה את העוצמה של הטוחן הנבחר. שכן, יש כל מיני סוגים של מכשירים, כך שלכל טוחן יש עוצמת פעולה משתנה, למשל:

  • 4\3 כוח סוס
  • 2\1 כוח סוס ועוד

בדקו היטב את העוצמה המתאימה לכם ותבחנו מקרוב גם את האחריות שתינתן לכם על ידי הספק ותכונות מתקדמות, לדוגמא, מנגנון אוטומטי להפחתת עומס, מסנן רעשים וכו'.

 

 מילים אחרונות לסיום

טוחן האשפה מאפשר לכל אחד ליהנות ממטבח נקי. מי שטרם הכירו במכשיר המתקדם, צריכים לבחור בדגם המתאים לצרכיהם ולגלות את שורת היתרונות שבאים לידי ביטוי בעקבות השימוש בו. בשלב זה אתם יודעים איך טוחן האשפה עובד וכיצד מומלץ להתקין אותו. כך שבשלב זה נותר לכם רק לבחור את הדגם המתאים ולנסות את השימוש בו באופן יום יומי.

מִטְבָּח

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו