עשה ואל תעשה: פרטי לבוש לאירועים שונים

לאחרונה אנו מגיעים לאירועים שונים ורואים נשים וגברים שמתלבשים באופן שמוציא לנו את העיניים מהמקום. מדובר בשילובים לא ברורים של צבעים וטקסטורות שצריכים להישאר אי שם בתוך הארונות שלהם. החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא, כדי להציג בפני כל דורש את הדברים שמתאים לעשות ואלו שעדיף להימנע מהם. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מתלבטים בסטייל.

 

אל תעשה: אל תבצעו רכישות אימפולסיביות בחנויות יד שנייה

אנחנו כאן כדי לומר לכם שהגיע הזמן להשאיר את חנויות יד השנייה בצד. שכן, אנו רואים לא פעם אנשים שמגיעים לאירועים עם בגדים שנקנו בחנויות שכאלה. יכול להיות שאתם תוהים כעת – איך אנחנו יודעים שהם רכשו את הבגדים בחנויות יד שנייה? ובכן, יש לנו את העין האופנתית שמזהה זאת ואנחנו לא לבד.

קל לזהות שבגד נקנה בחנות יד שנייה. שכן, רואים שנעשה בו שימוש חוזר ושהצבע שלו כבר דהה מרוב הכביסות. לכן, ההמלצה שלנו היא להימנע מרכישות אימפולסיביות שכאלה. אם בכל זאת אתם מתכננים לבצע רכישה, כדאי שתבחרו בפריט אחד או שניים ותבדקו שהוא לא נראה כאילו דרסה אותו משאית.

שמלה

עשה: תבצעו רכישה של בגדים חדשים בהתאם למה שיש לכם כבר בארון

הבנתם כבר שאנחנו מכוונים אתכם לבצע רכישה של בגדים חדשים, כאלו שלא עברו כביסות ולבישות על אנשים אחרים. ההמלצה שלנו היא לקנות בחנויות איכותיות כמו למשל המותג המוכר H&M שיאפשר לכם לקנות מגוון פריטים בעיצובים עדכניים, למשל:

  • שמלות
  • מכנסיים מכל מיני סוגים
  • גופיות
  • חולצות ועוד

ההמלצה שלנו היא לקנות פריט מסוים לאחר שדמיינתם לעצמכם בראש איך הוא ייראה עם פריט אחר שקיים בארון שלכם. כך תוכלו להגיע אל כל אירוע שהוא עם מקסימום סטייל.

 

עשה: תבדקו את איכות הבדים

אתם לא רוצים לגלות שהבגד שקניתם מגרד לכם או גורם לגירוי בעור, נכון? לכן, ההמלצה שלנו היא לבדוק מראש את האיכות של הבד ולחשוב היטב האם הוא מתאים לעונה הנוכחית. יש מי שקונים לפעמים בדים סינטטיים בקיץ ומגלים בסופו של דבר שהבד גורם להם להזעת יתר. תיקחו את העניין מראש ותראו שאתם הולכים עם בגדים נוחים, יפים ונעימים.

שמלה

אל תעשה: אל תיקחו בגדים מבן או בת הזוג

תעשו לנו ולכם טובה ואל תיקחו בגדים מבן או בת הזוג, במיוחד אם אתם מגיעים לאירוע כמו חתונה. נכון, זה היה נהוג בעבר, אבל זה היה (בדגש על העבר). תשמרו את האפשרות הזו לקז'ואל ולאירועים מיוחדים תגיעו עם שמלות או חליפה מחויטת שמתאימה למידות שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הדברים שצריך לעשות ואת אלו שראוי להימנע מהם בכל הנוגע ללבוש. נאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו לבחור נכון ברגע האמת ושתיראו טוב בכל אירוע שהוא.

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו