5 מתנות ממותגות לעובדים ששווה לכם להכיר

כל מנהל חברה יודע שבחירה של מתנות ממותגות לעובדים יכולה להוביל לכאב ראש.

כדי לחסוך מכם נטילת כדור לכאב מסוג זה, בחרנו לציין בפניכם 5 מתנות ממותגות לעובדים שלכם שאתם חייבים להכיר.

קראו את השורות הבאות ותחסכו לעצמכם זמן ומאמץ.

 

מתנה מספר 1 –  מאוורר נייד

אם המשרד שלכם נמצא בארץ, אתם לא יכולים שלא להעניק לעובדים שלכם מאוורר נייד במתנה. מדובר במאוורר קליל, כזה שניתן להניח בתוך התיק ולקחת ממקום העבודה אל הבית. אפשר לעשות בו שימוש בימים שבהם המזגן במשרד לא עובד משום מה (ואתם בטח יודעים שמדובר במצב שלעיתים מתרחש וגורם לכל העובדים להיות מיוזעים ועצבניים). מאוורר נייד יכול ממש לשנות את החיים של העובדים שלכם ולפנק אותם ברגעים שהם הכי זקוקים לאוויר.

 

מתנה מספר 2 – בקבוק ששומר על קור

כל עובד צריך שיהיה לו בקבוק מים זמין וקריר בחדר שלו. לא פעם אנחנו שומעים על עובדים שמגלים שהם התייבשו במהלך יום העבודה בגלל שלא צרכו בקבוק מים. ברגע שאתם קונים להם מארז של מוצרים ממותגים לקיץ, אתם בעצם מאפשרים להם ליהנות מכל הפריטים הכי חמים (ומצננים) שהם צריכים כדי להעביר את הקיץ במשרד על הצד הטוב ביותר. בקבוק ששומר על קור נחשב לקטגוריה נחשבת בתוך קטגוריית מתנות ממותגות לעובדים.

 

מתנה מספר 3  – ספל ממותג

לשתות מים קרים במהלך היום במשרד זה מעולה, אבל מה עם קפה? אי אפשר בלעדיו. הוא מעורר ומאפשר לעובדים שלכם לקבל בוסט של כוח. כדי שהם יוכלו לשתות את הקפה שלהם מספל יפיפה, אתם צריכים לבחור בספל ממותג כמתנה. אם תדפיסו את לוגו החברה על הספל, תוכלו לקבל פרסומת קטנה ועניינית.

 

מתנה מספר 4- ציליית חוף

צילייה נחשבת למתנה מפנקת ביותר. אם היינו צריכים לערוך מצעד של מתנות, היא הייתה נמצאת במקום ה- 1 (סביר להניח שהבנתם שהמתנות הנוכחיות מסודרות באופן אקראי). אנחנו יכולים להעיד על עצמנו שהיינו שמחים לקבל מהמעסיק שלנו ציליית חוף (אם הוא רק היה מבין את הרמז).

 

מתנה מספר 5 – תיק שרוך

תיק שרוך עשוי להישמע לכם כמתנה סבירה, אבל אם תדפיסו עליו את הלוגו של החברה ותרכזו בתוכו כמה מתנות ממותגות אחרות, אתם צפויים לקבל מתנה שווה ביותר. שימו לב, ניתן להכניס בתיק השרוך את המתנות הבאות:

  • ספל ממותג
  • בקבוק שומר קור
  • ציליית חוף
  • מאוורר לקיץ

כך שבעצם מדובר במתנה שמאפשרת לכם ליהנות מכל המתנות הממותגות ביחד. העובדים שלכם לא צריכים יותר מזה, תאמינו לנו. הם יודו לכם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן 5 המתנות הממותגים לעובדים ששווה לכם להכיר. אנו מקווים שתבחרו במתנות אלו כדי שתאפשרו לעובדים שלכם להיות מרוצים ושמחים. בהצלחה בבחירת המתנות!

קפה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו