מי אני ומה שמי? 4 שמות מיוחדים לילדים

רק כשאנחנו הופכים להיות הורים, אנו מתחילים להבין כמה זה מורכב לקרוא לילד בשמו. שכן, מדובר בבחירה משמעותית שצפויה ללוות את הילד לאורך שנים ארוכות. כלומר, למשך כל ימי חייו. כדי להקל על מי מכם שמתלבטים, החלטנו לאגד במדריך הנוכחי את השמות הכי מיוחדים לילדים (בנים ובנות). כדאי שתישארו אתנו כדי שתוכלו לגלות מהם 4 השמות הנבחרים ועל ידי מי הם נבחרו.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

מדריך זה נכתב תוך ליווי שקיבלנו מטעם גננת מוסמכת שעובדת בתחום כבר מעל ל – 20 שנה. אם יש משהו שאפשר להגיד עליה זה שהיא ראתה בחיים שלה לא מעט שמות של ילדים. היא יכולה להגיד לכם מתוך שינה שאיתן זה השם הנפוץ ביותר בשנים האחרונות וגם נועם (לבנים ולבנות). היא יכולה כמובן גם לומר בקלות מהם השמות המיוחדים ביותר שהיא שמעה במהלך כל ימי עבודתה בתחום, וזו הסיבה שנפגשנו עמה. ישבנו איתה וביקשנו לקבל רשימה של השמות הכי מיוחדים. רוצים לדעת מהם? קראו את השורות הבאות ותדעו.

 

מי אני ומה שמי? השם ה – 1 המיוחד לילדים

השם המיוחד שאתם יכולים אולי למצוא בעת גלישה בתוך אתר שמות לילדים זה אוהב. אומרים שהשם שאתם תעניקו לילד ישפיע עליו. כך שאם תקראו לילדה נועם, היא תהיה נעימת הליכות. אם תקראו לילד אורן, הוא יהיה גבוה ויציב כמו עץ אורן ואם תקראו לילד אוניל הוא יהיה שחקן כדורגל מדופלם. אז תקראו לילד שלכם אוהב ואולי תגלו עם השנים שמדובר בילד אופטימי, מקסים שאוהב את כולם.

 

מי אני ומה שמי? השם ה – 2 המיוחד לילדים

השם השני הוא גפנית. יכול להיות שאתם תרימו כרגע גבה, פשוט כי מדובר בשם שלא שמעתם עד היום (וזה כל העניין של המדריך הזה, כן?). הגננת שליוותה אותנו בכתיבת המדריך אמרה ששמעה בכל ימי חייה רק על ילדה אחת בשם כזה והיא ילדה עדינה ומיוחדת מאוד.

 

מי אני ומה שמי? השם ה – 3 המיוחד לילדים

השם השלישי הוא ירונה. הגננת סיפרה לנו שההורים קראו לבת שלהם בשם זה מכיוון שהיא נולדה לאחר שהיו להורים כבר 7 בנות. הורים היו בטוחים שיוולד להם בן והם בחרו לקרוא לו ירון. אבל מה לעשות, הגורל רצה אחרת ונולדה להם בת שנקראה ירונה.

 

מי אני ומה שמי? השם ה –  4 המיוחד לילדים

השם המיוחד שאתם צריכים להכיר הוא עונג. הגננת אמנם שמעה על 3 ילדים, בנים ובנות שקרואים על שם זה והיא עדיין בחרה בו. פשוט כי מדובר בשם ייחודי. אם אתם רוצים לקרוא לילדיכם בשם מקורי ביותר – זו הבחירה המתאימה לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 השמות המיוחדים שאתם יכולים להעניק לילדים שלכם, בחירה מהנה!

ילד

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו