שירותי ניקיון למשרד שלך – מה חשוב לדעת

ניהול נכון של משרד, כולל גם פעולות שונות בתחום הניקיון והתחזוקה. עם זאת, בעלי מבנים רבים ובעלי עסקים משרדיים שונים, אינם מבינים את נושא הניקיון בעסק עד תום ולא מבינים לאשורן את ההשלכות הנובעות מהיבטים שונים של הניקיון. מה כוללים שירותי ניקיון למשרד? אילו גורמים משפיעים על האיכות של סביבת העבודה, ובתוך כך עשויים להשפיע גם על העובדים עצמם ועל התפוקה שלהם בעבודה? להלן התשובות.

שירותי ניקיון למשרד שלך

שירותי ניקיון למשרד – מה הם כוללים.

הגדרת המושג שירותי ניקיון היא רחבה למדיי, וכל עסק וכל משרד עשוי לפרש אותה אחרת. עם זאת, עסקים הממוקמים בבניין המנוהל באמצעות חברות ניהול נכסים, נהנים משירותי הניקיון כפי שמציעה אותם חברת הניהול וכפי שהיא מגדירה אותם. שירתים כאמור עשויים לכלול שירותי ניקיון מינימאליים, שטיפת מרצפות, ניקיון תקופתי של השירותים וניקוי אבק. רמה גבוהה קצת יותר של שירותי ניקיון כוללת גם ניקוי תקופתי במקומות שאינם נגישים כל צרכם בשגרה. מקומות כאמור לעיל עשויים להיות חלונות ומעקים, ניקוי פתחי היציאה של המזגנים, ניקיון הנברשות וכן במקומות ובפינות שהמנקים אינם מגיעים אליכם בשגרה. רמה נוספת של שירותי ניקיון משרדים בחיפה כוללת גם ביצוע ניקוי יסודי מעת לעת, כולל ביצוע פוליש למרצפות, תיקוני צבע ועוד כיצוא באלה פעולות.

ניקיון וההשפעה שלו על אופי העבודה ועל איכותה

כל מנהל מתחיל יודע, שסביבת עבודה מסודרת תורמת הן לרווחתם של העובדים מצד אחד, והן לרמת התפוקה שלהם מצד שני. סביבת עבודה נקייה היא מזמינה יותר, ותורמת יותר ליצירת חשיבה יצירתית אצל העובדים (ראה כתבה בנושא). עם זאת, חשוב מאד להימנע מהתנגשות בין פעולות הניקיון בעסק, לבין הפעילות השוטפת של העסק. לדוגמה – שטיפת המרצפות בעסק והצורך לפנות את פחי האשפה, אינם אמורים להתבצע במשך שעות העבודה הרגילות של העסק. פעולות תחזוקה שונות, כגון הלבנת מרצפות או ניקוי חלונות באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים, עלולים לייצר ריחות שחלק מעובדי המשרד עלולים לסבול מהם. ככלל, פעולות מהסוג הזה חייבות להיות מתואמות  עם מנהלי המשרד. לרוב, אם המשרד איננו פעיל בסופי השבוע, זה בדיוק הזמן לבצע פעולות אחזקה וניקיון שונות.

אופי הפעולות בתחום הניקיון נגזר גם ממספר העובדים במשרד ומאופי העבודה שלהם. משרד שיש בו מספר עובדים גדול הנהנה מיתרונות מפנקים כגון מכונת קפה או אספרסו, כמו גם מכונות שתייה שונות לעסק, דורש הימצאותם של עובדי ניקיון לאורך כל שעות היום. גם משרדי פרסום למיניהם, שבהם עובדים אנשי מקצוע על קמפיינים שונים במקביל, צריך עובד אחד או יותר, שיהיה צמוד לעובדים. אחרת יתפזרו מהר מאד קטעי נייר, צבעים ומכשירים שונים ברחבי המשרד וייצרו כאוס מושלם.

התאמת הניקיון לצרכי המשרד דורשת היכרות מעמיקה עם תהליכי העבודה בו, כמו גם עם הדרישות המיוחדות שלו, אם קיימות כאלה. אם יש לך עניין בהתאמת שירותי ניקיון למשרד, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנו נתאים עבורך בדיוק את השירות הנכון והיעיל ביותר.

לפני שתבחרו חברת שירותי ניקיון למשרד כנסו לכתבה בנושא ניקוי ספות בד

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שטיח חום
ניקיון
מה צריך להכין על מנת לנקות את השטיח

על מנת שתוכלו לנקות את השטיח באופן הטוב ביותר, עליכם לבצע רכישה של ציוד ניקוי ייעודי לשטיחים כמו גם ליצור קשר עם חברה מקצועית לניקוי שטיחים. מדוע? להלן הפרטים.  

מיטה זוגית
ניקיון
ניקוי מזרונים במעלה אדומים

בין השירותים הרבים המוצעים לתושבי אזור ירושלים, נוכל למצוא שירותי ניקוי מזרונים מקצועיים, ואף כאלו המגיעים עד בית הלקוח. בתי עסק מסוימים באזור ירושלים מתמחים בניקוי מזרונים, ומציעים טכניקות ניקוי

חומרי ניקוי
ניקיון
10 טיפים לניקוי משרדים

ישנה מתודה קבועה לצורך ניקוי משרד באופן יסודי ומקיף. במדריך הבא נציג את 10 הטיפים הטובים ביותר לניקוי משרדים – לגזור ולשמור. 10 טיפים לניקוי משרדים תכנון השטח – בתהליך

שירותים
בטיחות
תקלות אינסטלציה נפוצות במבנים

תקלות אינסטלציה הן נפוצות מאוד, ומתרחשות כמעט בכל עת. מהן הנפוצות ביותר וכיצד ניתן לפתור אותן במהירות? להלן הפרטים. תקלות אינסטלציה במבנים – מהן הנפוצות ביותר? בין אם מדובר במבנה

ניקיון
ניקוי ספות בד

בטרם אנו רוכשים ספת בד חשוב מאוד לבדוק כי היא נוחה לניקוי, זאת משום שספות בד נוטות לספוח אליהן לכלכוך רב אשר עלול להזיק לבריאות.     ניקוי ספות בד

כל מה שמעניין את הבאר שבעים
ניקיון לאחר שיפוץ

כולנו מחכים לרגע שבו נוכל להיכנס לדירה המשופצת שלנו, אך רבים מאתנו מתקשים להתמודד עם הניקיון לאחר השיפוץ – כיצד ניתן לפתור את הבעיה בקלות ובמהירות, וכמה זה יעלה לנו