כיצד פעילות ספורטיבית משפרת את היכולת שלך במיטה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

טוב, אפשר להגיד את זה בקול- יש קשר בין איכות חיי המין שלכם לבין כמות הספורט שאתם עושים.
כל הפרטים במאמר הבא.

אין ספק שחיי מין הוא חלק שלא נפרד מהתפקוד של האדם בחיים היום יום ומהווה לו איכות מסוימת ברוב מעגלי החיים.
אין ספק שהשעון הביולוגי גם עלול להפריע לתופעה הנחמדה שקורית אי שם בין הסדינים – אך אתם תופתעו לגלות כמה ספורט עוזר לחיים המיניים שלך להשאר עירניים, בקיצור? זה הזמן לקנות נעלי ריצה.


מה הסיבה?

מדענים רבים חקרו את הנושא אך מרביתם הגיעו לאמת אחת – ככל שהאדם נמצא ברמת תפקוד גופני טובה יותר, כך עולה הפוטנציאל שחיי המין והתפקוד המיני שלו מבחינה פיזיולוגית ייראו טובים יותר ויניבו תוצאות טובות.
למחקר יש כמובן צד מדעי. תפקוד המערכת העצבית מעלה את זרימת הדם לאיזור מיקום איברי המין ובסופו של דבר זה מה שגורם לתפקוד חיובי.
בנוסף לכל הדברים הנפלאים האלה, חשוב לדעת ששיפור בחיי המין בסופו של יום משפיע לנו על הדימוי העצמי, המצב הפסיכולוגי ועוד.
על עוד מידע נוסף ורלוונטי ניתן לקרוא פה => https://www.xtra-size.co.il

 

אז איזה פעולות כדאי לנו לעשות ?

שימו לב שאחד מהמשתנים החשובים הוא היקף הפעילות.
לעיתים, ספורטאים אשר מתאמנים יותר מ-20 שעות בשבוע, עלולים למצוא את עצמם ב"עודף עייפות" מה שיוביל בסופו של יום לתוצאה הפוכה לחלוטין.
קחו למשל את אנשי "איש הברזל" אשר כמות שעות הפעילות הגופנית שלהם לעיתים יכול להגיע ל-40 שעות בשבוע. חשוב מאוד לאכול נכון על מנת לא להגיע בסוף  כל יום עייפים ותשושים, ולבאס את החברה.
עוד משתנה שחשוב לשים לב אליו הוא כמות שעות השינה מדי ערב.
בהקשר למה שנכתב פה קודם, מתאמנים אשר מנהלים חיי קריירה במקביל לאימונים יוכלו למצוא את עצמם הולכים לישון בשעות נורא מוקדמות ובסופו של יום – לא נותנים לחיי המין מקום מספיק חשוב בחייהם.
כדאי מאוד לשמור על המאזן ולדעת לשלב נכון את שלושת סוגי הפעילויות בתבונה.
עולם ההרומונים והתוספים גם הוא משפיע באופן ישיר על חיי המין.
קחו לדוגמא את הטוסטסטרון, שמשפיע באופן ישיר על ה"ליבידו"- אותו הורמון שקשור ליכולת הגופנית והויטאלית.
מחקרים הוכיחו שכאשר אדם יבצע אימון התנגדות בטווח של 15 חזרות בכל פעם – זה באופן ישיר ישפיע בצורה טובה יותר בניגוד לאדם שיעשה אימון התנגדות של 20 חזרות ומעלה. במידה ומדברים על הורמונים חיצוניים ובמיוחד אלה שמפתחי גוף, הדעה הרווחת היא שאינם מזיקים על חיי המין ואף תורמים לליבידו באופן חיובי – הם פשוט אינם בריאים לאנשים הסובלים מבעיות של לחץ דם, אבל זה כבר קשור למקום אחר.
בהשוואה שנערכה לאחרונה בין אנשים בעלי כושר גופני גבוה יותר לבין אלו שלא, גילו כמה תופעות מעניינות. הראשונה והחשובה ביותר היא שהדימוי עצמי אצל ספורטאים גבוה יותר – מה שמוביל למצב שספורטאים או אנשים בכושר נהנים מכמות רחבה יותר של מין (!!).
אצל אנשים שאינם בכושר יש עלייה באחוזי שומן ובקורטיזון – מה שמשפיע על דימוי העצמי והביטחון ובסופו של יום גם על איכות וכמות חיי המין שלהם.

 

גבר עושה כושר

מאמרים נוספים
שאולי תאהבו