6 דברים שחייבים להיות באתר אינטרנט

אתרים מעוצבים היטב מאפשרים ללקוחות פוטנציאלים להתחבר לאתר ולתוכן שלו, ואפילו לשפר את הישגי המכירות של מוצרים מסוימים, תוך שהם משמשים כפלטפורמות שיווק מבריקות.

כיצד נוכל להשתמש בפלטפורמה השיווקית הנהדרת הזו לקידום המותגים שלנו יחד עם מניעה לצמיחת החברה שלנו?

להלן 10 דברים חיוניים שחייבים להיות באתר האינטרנט שלכם:

 

ניווט אתרים ידידותי למשתמש

המרכיב החשוב ביותר לאתר טוב הוא ניווט ידידותי למשתמש. אולי אתה מציע את המוצרים והשירותים הטובים ביותר בשוק, עם זאת, הם לא יעזרו אם מבקרים או לקוחות פוטנציאליים לא יכולים לאתר אותם.

בניית אתר פשוט ומאורגן תוך שימוש בכרטיסיות חיפוש וניווט בולטות מעל כל דף אינטרנט וקישורים לכל הדפים העיקריים באתר שלך בכרטיסיות ניווט אלו יהפכו את חוויית המשתמש לידידותית ונוחה.

 

עיצוב ופריסת אתרים

תכנון ועיצוב אתרים המושכים את העין חשוב מאוד עבור אתרים, בדומה לסחורה האטרקטיבית החשובה עבור חנויות קמעונאיות.

ברגע שלקוח פוטנציאלי נוחת בדף שלך, הם לוקחים רק 50 אלפיות שנייה כדי להחליט אם הוא רוצה להמשיך לגלוש או להישאר באתר שלך.

עיצוב האינטרנט צריך להיות תואם את אסטרטגיית המיתוג שלך כך שרגע האורח יבקר באתר שלך, הם צריכים להיות מסוגלים להבין את החברה שלך ואת הערכים שלה באופן מידי.

 

עיצוב מותאם למובייל

במהלך השנים הגידול במספר המשתמשים בטלפונים ניידים עלה על אלה המשתמשים במשתמשי מחשב.

עם הטכנולוגיה החכמה ההולכת וגוברת, האינטרנט יהיה נגיש כעת יותר במכשירים גדולים יותר כמו טלוויזיות.

בכדי לנצל את פלחי השוק הגדולים הללו, חשוב מאוד שתכנון אתרי אינטרנט יגיב לכל סוגי המכשירים ושטח המסך.

 

כתיבת תוכן

התוכן באתר מספק פרטים חשובים לגבי החברה שלך ושירותיה.

כדי לפתח אתר משפיע עליך לוודא שתוכן האינטרנט תואם את אסטרטגיית המיתוג של החברה שלך.

ערוך מחקרי שוק קפדניים לזיהוי ומציאת טרמינולוגיות או מילים, המשמשות את קהל היעד לחיפוש שירותים או מוצרים ספציפיים.

תוכן באיכות טובה יקל על המשתמשים להבין ולהתחבר לאתר שלך.

 

המלצות

עם התחרות ההולכת וגוברת בשוק הדיגיטלי, אחד מאותם חובה לאתר שלך הוא קטע המלצות. פרק ההמלצות מציג את כל ההערות וההערכות של לקוחות מרוצים.

אלמנט זה הוא דרך מבריקה להגדיל את אמינות האתר שלך.

ההמלצות גורמות למבקרים או לקוחות חדשים להרגיש נחמה ובטוחה יותר ברכישה באתר האינטרנט שלך.

 

הצעת הצטרפות

הצעת הצטרפות היא בקשה שנשלחה על ידי האתר שלך ללקוחות המבקרים להירשם להצעות של החברה או להודעות דוא"ל.

זה עוזר באיסוף פרטי הקשר של המבקרים גם אם הם לא מבצעים רכישות באתר האינטרנט שלך.

ברגע שתצליח לשלב באתר שלך את ששת דברים אלו החייבים להיות באתר האינטרנט שלך, קידום אתר האינטרנט שלך יהיה מהלך פשוט לביצוע וכמות החשיפות שלו תעלה.

 

איש דיגיטל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram